Uspostavljanjem jedinstvenog upravnog mesta građanima će biti omogućena bolja usluga, da na jednom mestu u Opštini predaju svoj zahtev i da na tom istom mestu dobiju rešenje – što je cilj upravo započetog rekonstruisanja opštinskog Uslužnog centra, prema projektu o dodeli sredstava resornog ministarstva za uspostavljanje jedinstvenog upravnog mesta u Paraćinu.

Uslužni centar Opštine biće rekonstruisan i prilagođen potrebama i zahtevima građana, kako bi se što efikasnije obavljalo pružanje opštinskih – administrativnih usluga. Iz tog razloga šalteri za prijem podnesaka stranaka privremeno su izmešteni u kancelarije Opštinske uprave, u zavisnosti od službi, a ispostava Pošte koja je radila u zgradi Opštine, dok traju radovi na rekonstrukciji, neće funkcionisati u tom prostoru.

U kancelariji broj 6 trenutno se, dok traju radovi, podnose zahtevi energetski ugroženih kupaca, zahtevi za stipendije, prijave za novčanu pomoć za novorođene bebe i besplatan prevoz za đake. Matična služba preseljena je u kancelariju broj 9, šef odeljenja za opštu upravu i zajedničke poslove i šalter za uvid u birački spisak preseljeni su u kancelariju broj 5. U kancelariju broj 10 privremeno su izmešteni pisarnica, prijem podnesaka i arhiviranje predmeta, dok se prijem i ekspedicija pošte privremeno obavljaju u kancelariji broj 8. Građani se u vezi dečijih dodataka sada mogu obratiti u kancelariji broj 3. Lokalna poreska administracija, uvid u stanje poreskog obveznika, obavljaju se u kancelariji broj 13, dok je šalter JKP za naplatu komunalija preseljen u prostorije starog Vodovoda, gde se nalazi i blagajna za plaćanje računa za vodu.

paracin.rs

PN INFO